مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 08:052023-01-18اقتصادي

جدال خودروها با آرامش شهروندان در گرگان/ خیابان ها میدان دریفت شد


حرکات نمایشی و دریفت در نیمه های شب ناهارخوران هرچند با برخوردهای پلیس کاهش می یابد اما راه درمان آن فراهم ساختن زیرساخت ها و پیست های استاندارد برای علاقه مندان به اتومبیل رانی است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- اعظم محبی: صدای کشیده شدن چرخ های خودرو بر کف خیابان و انجام حرکات نمایشی مخصوصاً در ساعات انتهایی شب در معابر شهرها رو به افزایش است و برخی این محورها را با پیست های ورزشی اشتباه گرفته اند.

این پدیده و معضل اجتماعی در شهر گرگان هم که زیرساخت های ورزشی و تفریحی چندانی ندارد، وجود داشته و سبب شده تا آسایش و آرامش شهروندان در برخی از ساعات مختل شود.

نبود فضای مناسب و محیط استاندارد، موجب شده تا بسیاری از علاقه مندان به ورزش های مفرح و هیجان انگیز اتومبیل سواری، برای تخلیه هیجان به سراغ حرکات نمایشی و دریفت در معابر و خیابان های شهر بروند.

حرکات نمایشی، لایی کشی، دریفت و کورس از جمله مواردی است که جوانان در سایه کمبود امکانات، خیابان را برای اجرای آن انتخاب می کنند.

هرچند این افراد برای فرار از دست پلیس، ساعات پایانی شب و معابر خلوت حاشیه شهرها را برای هنرنمایی و تخلیه هیجانات در نظر می گیرند اما این بی احتیاطی ها می تواند خسارات مالی و جانی فراوانی به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال خودروها با آرامش شهروندان در گرگان/ خیابان ها میدان دریفت شد

جدال خودروها با آرامش شهروندان در گرگان/ خیابان ها میدان دریفت شد