مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 22:052023-01-17فناوري

سایت و اپلیکیشن کاهش پینگ بازی های رایانه ای رونمایی شد


طبق اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات استفاده از سایت و اپلیکیشن رادار بازی ضمن افزایش قابل توجه سرعت دانلود بازی ها و آپدیت آنها، باعث کاهش چشمگیر پینگ بازی ها نیز خواهد شد.

- طبق اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات استفاده از سایت و اپلیکیشن رادار بازی ضمن افزایش قابل توجه سرعت دانلود بازی ها و آپدیت آنها، باعث کاهش چشمگیر پینگ بازی ها نیز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که گیمرهای کشورمان همواره با آن روبرو بودند مشکل سرعت پایین دانلود بازی ها و آپدیت آنها به همراه پینگ یا زمان تاخیر بالای بازی آنلاین بوده که باعث اختلال و تجربه کاربری نامناسب گیمرها در ایران می شد.

خوشبختانه همانطور که وعده داده بوده ام برای رفع مشکل این بخش از کاربران عزیز که تعداد آنها کم هم نیست، با همکاری بخش خصوصی، بنیاد ملی بازی های رایانه ای و شرکت ارتباطات زیرساخت، سایت و اپلیکیشنی بنام رادار بازی راه اندازی شده است.

استفاده از این سایت و اپلیکیشن آن، ضمن افزایش قابل توجه سرعت دانلود بازی ها و آپدیت آنها، باعث کاهش چشمگیر پینگ بازی ها نیز خواهد شد که در نتیجه تجربه ای دلچسب در بازی آنلاین برای کاربران عزیز رقم خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت و اپلیکیشن کاهش پینگ بازی های رایانه ای رونمایی شد

سایت و اپلیکیشن کاهش پینگ بازی های رایانه ای رونمایی شد