مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 20:402023-01-17اقتصادي

ادامه اگر و اماها برای افتتاح فولاد ازنا/ وعده جدید رونمایی شد!


فولاد ازنا پروژه ای است که با گذشت 20 سال همچنان درگیر اگر و اماهای مسئولان برای افتتاح است، حالا نماینده مردم این شهر از وعده جدیدی برای بهره برداری از این طرح رونمایی کرده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: طرح های صنعتی نیمه تمام در لرستان یکی از معضلات موجود در حوزه اقتصاد و اشتغال این استان محسوب می شود، طرح ها و پروژه هایی که با گذشت سال ها همچنان در چند قدمی افتتاح متوقف مانده اند.

طرح فولاد ازنا همچنان بلاتکلیف این طرح های صنعتی و تولیدی نیمه کاره در لرستان موجب ناامیدی مردم شده چراکه با افتتاح و بهره برداری از آن ها زمینه ایجاد اشتغال خوبی در استان می تواند فراهم شود.

لرستان همواره یکی از استان های صدر جدول بیکاری در کشور بوده و این در حالی است که اگر برخی از همین طرح های نیمه تمام صنعتی و اقتصادی در لرستان به مرحله افتتاح برسند شاید بخشی از زخم ملتهب بیکاری در این استان التیام پیدا کند.

یکی از مطالبات مردم شهرستان ازنا فعال شدن کارخانه فولاد ازنا است که بیشتر از 19 سال فقط وعده شنیده است، مجوز اولیه کارخانه فولاد ازنا سال 81 صادر و فعالیت رسمی برای احداث این کارخانه از سال 84 آغاز شد، این واحد صنعتی که یکی از مهم ترین پروژه های استان لرستان در این حوزه محسوب می شود قرار بوده با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و 200 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اگر و اماها برای افتتاح فولاد ازنا/ وعده جدید رونمایی شد!

ادامه اگر و اماها برای افتتاح فولاد ازنا/ وعده جدید رونمایی شد!