مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 18:202023-01-17بين الملل

مجله آمریکایی: عربستان وهابی دلیل اصلی گسترش تروریسم است


یک مجله آمریکایی نوشت، ادعاهای آمریکا درباره مبارزه با تروریسم دروغ است و اگر آمریکا در این موضوع جدی است، باید با وهابیت در سراسر جهان مبارزه کند و این کار با قطع منابع مالی سعودی امکان پذیر است.

- یک مجله آمریکایی نوشت، ادعاهای آمریکا درباره مبارزه با تروریسم دروغ است و اگر آمریکا در این موضوع جدی است، باید با وهابیت در سراسر جهان مبارزه کند و این کار با قطع منابع مالی سعودی امکان پذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العهد، مجله آمریکایی اسمال وارز ژورنال در گزارشی ضمن انتقاد از ماهیت روابط عربستان-آمریکا نوشت، سیاست های آمریکا در منطقه داعیان خشونت در ارتباط با وهابیت را تشویق می کند.

اسمال وارز ژورنال نوشت، اگر آمریکا واقعا در ریشه کن سازی تروریسم جدی است، باید با وهابیت در سراسر جهان مبارزه کرده و منبع درآمد عربستان را متوقف کند و دموکراسی را برای مردم عربستان محقق کند نه اینکه ریاض را به اسلحه و گلوله مجهز کند.

همچنین این مجله نوشت، جنگ (ادعایی) آمریکا علیه تروریسم به دلیل اینکه آمریکا منبع افراط گرایی را نادیده گرفت و به ریشه های اصلی تروریسم برگرفته از گسترش تفکرات وهابی سعودی توجه نکرد، با شکست مواجه شد، گروه هایی در عربستان از گروه های تروریستی وهابی حمایت می کنند و این مساله دلیل اصلی کشته شدن آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجله آمریکایی: عربستان وهابی دلیل اصلی گسترش تروریسم است

مجله آمریکایی: عربستان وهابی دلیل اصلی گسترش تروریسم است