مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 16:102023-01-17اقتصادي

تخفیف 30 درصدی تأسیسات گردشگری سمنان در سفرهای زمستانی


معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از تخفیف بیش از 30 درصدی تأسیسات گردشگری استان سمنان خبر داد.

- مهدی قاسم زاده روز سه شنبه 27 دی ماه 1401 با اعلام این خبر گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات ماه های بهمن و اسفند و لزوم مدیریت زمانی و مکانی سفرهای داخلی، برای هم وطنانی که به استان سفر می کنند، تخفیف 30 درصدی در نظر گرفته شده است.

معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: با توجه به هماهنگی انجام شده با روسای انجمن های حرفه ای هتلداران و اقامتگاه های بوم گردی استان، این تخفیف ها با عنوان حراج زمستانی سفر به تأسیسات گردشگری ابلاغ شده است.

قاسم زاده گفت: این تخفیف ها شامل 30درصد تخفیف اقامت در هتل، هتل آپارتمان، متل و مهمان پذیرهای استان است.

وی با اشاره به اینکه این تخفیف ها شامل اقامت و پذیرایی در اقامتگاه های بوم گردی استان نیز می شود، بیان کرد: تخفیف اقامت در اقامتگاه های بوم گردی 35درصد و میزان تخفیف پذیرایی این واحدها 15درصد است.

معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: طرح زمستانی سفر تا نیمه اسفندماه در استان سمنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 30 درصدی تأسیسات گردشگری سمنان در سفرهای زمستانی

تخفیف 30 درصدی تأسیسات گردشگری سمنان در سفرهای زمستانی