مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:012023-01-17سياسي

ماجرای نجات «گاو دریایی» توسط صیادان بوشهری+ فیلم


پس از دیدن دوگونگ سریع تور را برای رهاسازی این حیوان پاره کرده و آرام آرام این حیوان دریایی که بیش از 80 کیلو و بالای 3 متر اندازه داشت را سانت به سانت به دریا و آب نزدیک می کنند تا راحت در مسیر آب قرار گیرد.

  بزرگ مردان دریا پس از اینکه چند ساعت برای بقای این حیوان گذراندن آن را به سوی خلیج فارس آزاد می کنند و فردا هم برای بررسی عملیات نجات این حیوان به ساحل می آیند و مطمئن می شوند که این گاو دریایی به سوی سرنوشت خود رفته است.

  دوگونگ گونه پستاندار دریایی کمیاب محمدامین طلاب رییس اداره دریایی اداره کل محیط زیست استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: دوگونگ جز گونه های پستاندار دریایی بسیار کمیاب خلیج فارس می باشد.

  رییس اداره دریایی اداره کل محیط زیست استان بوشهر افزود: دو مکان در روی کره زمین زیست گاه این جانور دریایی می باشد، یکی در استرالیا و دیگر در آب های خلیج فارس کنار سواحل کشورهای عربی مانند امارات، قطر و عربستان که از گیاهان دریایی آن تغذیه می کنند.

  وی در ارتباط با این گونه حیوان دریایی توضیح داد: دوگونگ بسیار آسیب پذیر است و به صورت کلی یا به تور ماهی گیران و یا شناورهای صیادی برخورد می کنند و یا بر اثر آلودگی و تخریب زیست گاه های آنان دچار صدمه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای نجات «گاو دریایی» توسط صیادان بوشهری+ فیلم

ماجرای نجات «گاو دریایی» توسط صیادان بوشهری+ فیلم