مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:302023-01-17سياسي

22 بهمن خط بطلانی بر توطئه های اخیر دشمنان خواهد کشید


رییس ستاد دهه فجر استان تهران با بیان این که این دهه جشن 44سالگی انقلاب اسلامی خواهد بود،گفت: 22 بهمن خط بطلانی بر توطئه های اخیر دشمنان خواهد کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر این استان که در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تشکیل شد، با تقدیر از حضور باشکوه مردم انقلابی استان در مناسبت های انقلاب و گرامیداشت ایام الله گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی مهم ترین مناسبت انقلاب اسلامی است.

وی گفت: امسال مردم عزیز ما چهل و چهار سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهند گرفت.

محمودی افزود: در شرایطی که تمام دشمنان بیرونی و درونی انقلاب می خواهند حرکت انقلاب اسلامی را تضعیف کنند ملت ایران در یوم الله 22 بهمن بر تمامی نقشه های شوم دشمنان خط بطلان خواهند کشید.

رییس ستاد دهه فجر استان تهران اضافه کرد: این ستاد در تمامی شهرستانهای استان تشکیل شده و همه دستگاه ها و مسئولان در حال برنامه ریزی جهت حضور پرشور مردم در برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر می هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزاری جشن دهه فجر را متعلق به آحاد مردم دانست و گفت : ما از هر گونه مشارکت در برگزاری مراسم این ایام توسط احزاب، تشکل ها وگروههای مردم نهاد و عناصر تاثیر گزار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن خط بطلانی بر توطئه های اخیر دشمنان خواهد کشید

22 بهمن خط بطلانی بر توطئه های اخیر دشمنان خواهد کشید