مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 13:552023-01-17اقتصادي

وضع گرمایش در مراکز شبانه روزی بهزیستی سمنان مطلوب است


شرایط فعلی گرمایش در مراکز شبانه روزی مطلوب بوده و در برخی از مراکز، تدابیر لازم به منظور تهیه وسایل جایگزین گاز طبیعی اتخاذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمود منطقی، مدیرکل بهزیستی استان سمنان ظهر امروز در کمیته مدیریت بحران این اداره کل که به منظور برنامه ریزی در خصوص مصرف و تأمین انرژی، آمادگی و تجهیز امکانات موردنیاز در صورت بحران در سه بخش اداری، مددجویی و مراکز شبانه روزی که قریب به یک هزار نفر در این مراکز مقیم هستند، ضمن قدردانی از همکاری همراهی مردم به ویژه کارکنان اداره کل در مصرف بهینه گاز و کمک به تأمین گاز مناطق با افت فشار اظهار کرد: بحران، غیرمنتظره پیش می آید و راه برون رفت از بحران، آمادگی و پیش بینی قبلی بحران یا همان پدافند غیرعامل است.

وی با تأکید بر لزوم مناسب سازی و استفاده از در و پنجره های دوجداره، یکی از عوامل مؤثر در بهینه مصرف شدن انرژی را استفاده از این تجهیزات بیان کرد و گفت: در ستاد بهزیستی استان و برخی شهرستان ها با تعویض در و پنجره ها توانسته ایم تا 50 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان اولویت برنامه ریزی و تجهیز وسایل را مراکز شبانه روزی تحت نظارت عنوان کرد و خواستار برگزاری جلسه به قید فوریت با رؤسای شهرستان های تابعه شد تا بتوان با برنامه ریزی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع گرمایش در مراکز شبانه روزی بهزیستی سمنان مطلوب است

وضع گرمایش در مراکز شبانه روزی بهزیستی سمنان مطلوب است