مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 13:502023-01-17پزشكي

7 شهرستان گیلان زرد شد/ لزوم تزریق دز یادآور واکسن کرونا


سخنگوی علوم پزشکی گیلان شهرستان های املش، رودسر، شفت، سیاهکل، فومن، ماسال و رودبار را زرد دانست و گفت: هفته گذشته چهار شهرستان زرد داشتیم.

- دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش شهرستان های زرد کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر هفت شهرستان املش، رودسر، شفت، سیاهکل، فومن، ماسال و رودبار زرد هستند.

وی شهرستان های رشت و بندرانزلی و آستانه اشرفیه و لنگرود و لاهیجان و آستارا و تالش و رضوانشهر و صومعه سرا و خمام را نیز در وضعیت آبی دانست و افزود: با توجه به شیوع سویه جدید کرونا، در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به سمت رنگ بندی نارنجی و حتی قرمز خواهیم رفت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته 18 بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم، گفت: مجموع بستری های کرونایی گیلان به 46 نفر رسیده که هفت نفر در بخش آی.

سی.

یو بستری هستند و سه بیمار بدحال داریم؛ همچنین 21 نفر طی شبانه روز گذشته ترخیص شدند.

مهرابیان، از افزایش بستری های کل نسبت به مدت مشابه آذر خبر داد و بیان کرد: در روزهای 27 و 28 آذر به ترتیب کل بستری های استان 16 و 17 نفر بود.

وی از همه افراد بالای 18 سال دارای بیماری زمینه ای خواست در صورت گذشت شش ماه از دز سوم آنان اقدام به تزریق دز یادآور کنند و متذکر شد: مراکز خدمات جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 شهرستان گیلان زرد شد/ لزوم تزریق دز یادآور واکسن کرونا

7 شهرستان گیلان زرد شد/ لزوم تزریق دز یادآور واکسن کرونا