مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 13:402023-01-17پزشكي

راه اندازی مرکزدولتی تخصصی درمان ناباروری در همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به فراهم کردن زیرساخت کلینیک های سطح دو ناباروری در بیمارستانهای مهر ملایر و فاطمیه همدان، از راه اندازی مراکز دولتی تخصصی درمان ناباروری در استان خبر داد.

- محمدمهدی مجذوبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان بحران جمعیت را مهمترین چالش حوزه سلامت در کشور و البته استان برشمرد و اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی برنامه های متعددی در حوزه های بهداشتی و عمرانی با فراهم آوری زیرساخت ها و تولید محتوای مناسب مد نظر قرار داده است.

وی با بیان اینکه با این هدف دوره های آموزشی متعددی برای متخصصین زنان و ماماهای بخش خصوصی و دولتی در زمینه شناسایی و ارجاع زوجین نابارور در حمایت از آنها برگزار شده است گفت: تجهیز و راه اندازی مرکز دولتی تخصصی درمان ناباروری در استان از مهمترین اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: تهیه و توزیع کتاب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای دانشگاه ها، دانشکده ها، ادارات و سازمان های استانی و برگزاری 20 جلسه توجیهی برای مدیران، کارشناسان ستادی و پرسنل محیطی به منظور ارتقای نگرش حوزه سلامت در خصوص چالش های جمعیتی، فرزندآوری، پیشگیری از ناباروری های اکتسابی و تحکیم روابط همسران از جمله موارد مورد توجه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکزدولتی تخصصی درمان ناباروری در همدان

راه اندازی مرکزدولتی تخصصی درمان ناباروری در همدان