مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 13:252023-01-17سياسي

سرعت کُند نهضت ملی مسکن در کرمانشاه/ استاندار: خانه های «بساز دررو» نداریم


استاندار کرمانشاه با انتقاد از روند پیشرفت اجرای طرح جهش تولید مسکن در استان، گفت: پیشرفت ما در این زمینه بسیار اندک است و آمارها در این زمینه اصلا خوب نبوده و قابل دفاع نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه ، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در شورای مسکن استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم برگزاری منظم و کارآمد جلسات شورای مسکن، اظهار کرد: موضوعاتی که در این جلسه مطرح می شود باید کارشناسی شده باشد و نباید مسائل غیرکارشناسی و سرسری در این جلسه مطرح شود.

وی افزود: اگر موضوعی کارشناسی شده نباشد نمی توانیم در چند ساعت جلسه شورای مسکن تصمیم درستی درباره آن بگیریم و نتیجه آن می شود تصمیمات خلق الساعه که دود آن فقط به چشم مردم می رود.

استاندار کرمانشاه گفت: بنابراین موضوعات بدون کارشناسی از دستور کار جلسه خارج می شود و تا زمانی که کارشناسی روی آن صورت نگیرد در جلسه مطرح نخواهد شد.

*وقتی عملکرد مدیری صفر است، صندلی او خالی بماند بهتر است وی بر لزوم هماهنگی همه دستگاه ها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن تاکید کرد و افزود: این طرح همانطور که از عنوانش مشخص است طرح ملی است و همه دستگاه ها باید در اجرای آن مشارکت کنند، بنابراین دستگاه ها در استان باید از کار جزیره ای خودداری کرده و همه در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت کُند نهضت ملی مسکن در کرمانشاه/ استاندار: خانه های «بساز دررو» نداریم

سرعت کُند نهضت ملی مسکن در کرمانشاه/ استاندار: خانه های «بساز دررو» نداریم