مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 13:102023-01-17اجتماعي

86 کیلومتر پروژه کمربند حفاظتی در استان سمنان احداث شده است


مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان از احداث 86 کیلومتر پروژه کمربند حفاظتی برای سال جاری در سطح استان خبر داد و گفت: هدف از اجرای طرح جلوگیری از دخل و تصرف در عرصه های ملی و طبیعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفرمرادی حقیقی ظهر سه شنبه در سومین جلسه مشورتی و تبادل افکار و تجربیات رؤسای ادارات منابع طبیعی شهرستان های استان سمنان به میزبانی سالن شهید نقاشیان اداره کل منابع طبیعی ضمن بیان اینکه طی سال جاری 86 کیلومتر پروژه کمربند حفاظتی با شاخص بنچ مارک در استان سمنان احداث شده است، ابراز داشت: این طرح با هدف جلوگیری از هر گونه دخل و تصرف در عرصه های ملی و طبیعی برای شهرهای استان صورت گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه در این طرح مرز اراضی ملی با مستثنیات افراد مشخص می شود، افزود: تثبیت مالکیت دولت و اراضی ملی دیگر اهداف مهم طرح به شمار می رود که باید گفت برای حفاظت بیشتر از عرصه نیز تیم های گشت زنی این محدوده ها نیز فعال است.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان ضمن بیان اینکه تثبیت حاکمیت دولت بر عرصه های ملی به طور جد پیگیری می شود، ابراز داشت: از رؤسای ادارات شهرستان ها نیز انتظار می رود نسبت به اجرای این قبیل طرح ها اهتمام ویژه داشته باشند و برای حفاظت از عرصه های ملی بیش از پیش تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

86 کیلومتر پروژه کمربند حفاظتی در استان سمنان احداث شده است

86 کیلومتر پروژه کمربند حفاظتی در استان سمنان احداث شده است