مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:352023-01-17سياسي

بزرگترین اختلاس تاریخ بشریت توسط محمدرضا شاه رقم خورد


شاه خائن افزون بر یک هزار و 920 میلیارد دلار ثروت از این کشور به یغما برد و این بزرگترین سرقتی است که در طول تاریخ بشریت انجام شده و بزرگترین سرقت و اختلاس در جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فهرج، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی امروز با اشاره به 26 دی ماه سالروز فرار شاه خائن از کشور اظهار کرد: شاه خائن افزون بر یک هزار و 920 میلیارد دلار ثروت از این کشور به یغما برد و این بزرگترین سرقتی است که در طول تاریخ بشریت انجام شده و بزرگترین سرقت و اختلاس در جهان است که در این زمینه مردم عزیز پویشی در فضای مجازی راه اندازی کردند.

غضنفر آبادی افزود: یکی از قوانین توهین به ملت ایران قانون کاپیتولاسیون بود که مجرمان آمریکایی اگر در ایران مرتکب جرمی می شدند محاکمه و تحت تعقیب قرار نمی گرفتند.

این محاکمه فریب و مسخره کردن ملت ایران بود و کاپیتولاسیون بزرگترین توهین به ملت ایران بود.

وی همچنین با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی اظهار داشت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان هزینه های زیادی خرج می کنند تا سیاه نمایی کنند و مسؤولان را در چشم مردم بد جلوه دهند و اکنون دشمنان روی ذهن نسل جوان کار می کنند و می خواهند چهره سیاهی از جمهوری اسلامی به آنها ارائه دهند که باید با جهاد تبیین و روشنگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین اختلاس تاریخ بشریت توسط محمدرضا شاه رقم خورد

بزرگترین اختلاس تاریخ بشریت توسط محمدرضا شاه رقم خورد