مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:202023-01-17سياسي

استان های کمتر توسعه یافته نباید از منابع عمده ملی محروم شوند


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: استان های کمتر توسعه یافته نظر اردبیل نباید از منابع عمده ملی بی بهره باشند و یا مورد غفلت قرار گیرند.

- صدیف بدری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: اعمال سهم شهرهای کوچک و متوسط کشور از محل مالیات بر ارزش افزوده به تناسب جمعیت قابل قبول نیست و باید توزیع این منابع به صورت ملی در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: شایسته نیست مشکلات و منافع شهرهای کوچک و غیر از کلانشهرهای کشور در بحث توزیع منابع حاصل از مالیات بر ارزش افزوده نادیده گرفته شده و یا مورد بی مهری قرار گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه هفتم توسعه با در نظر گرفتن تجربیات برنامه های قبلی به نحوی باید تدوین شود تا توزیع مالیات بر ارزش افزوده به صورت کشوری اعمال شده و سهم شهرستانی و استانی مدنظر نباشد.

بدری بیان کرد: درآمدهای ناشی از سرمایه گذاری های کلان دولتی در استان های برخوردار و توسعه یافته در سال های گذشته محقق شده و بنابراین مالیات بر ارزش افزوده نیز بر همین استان ها و کلانشهرها سرازیر می شود که این موضوع با روح عدالت در تناقض است.

وی از اخذ 30 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران خبر داد و تصریح کرد: در نشستی که با مدیرع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان های کمتر توسعه یافته نباید از منابع عمده ملی محروم شوند

استان های کمتر توسعه یافته نباید از منابع عمده ملی محروم شوند