مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 22:352023-01-16ورزشي

نوجوانان و جوانان شهرکرد در رویداد «بچه های مسجد» با هم رقابت می کنند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: رویداد «بچه های مسجد» در ایام الله فجر انقلاب اسلامی ویژه نوجوانان و جوانان عضو کانون های مساجد در رشته موضوعات فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری در دیدار با رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری شهرکرد با تاکید بر ظرفیت عظیم مردمی در کانون های مساجد گفت: برگزاری رویداد بچه های مسجد بستری برای تقویت مساجد و کانون هاست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: رویداد بچه های مسجد در ایام الله فجر انقلاب اسلامی ویژه نوجوانان و جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد در رشته موضوعات فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی برگزار می شود.

وی ادامه داد: مجری این رویداد، کانون فرهنگی هنری شهید چمران از مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد است که پنج مسجد و کانون مرکز استان با این کانون در اجرای آن مشارکت خواهند داشت.

مظاهری هدف از برگزاری این رویداد را تقویت مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد، ایجاد نشاط اجتماعی و کشف استعدادهای ناب بچه های مسجد و کانون ها دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان و جوانان شهرکرد در رویداد «بچه های مسجد» با هم رقابت می کنند

نوجوانان و جوانان شهرکرد در رویداد «بچه های مسجد» با هم رقابت می کنند