مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 22:102023-01-16سياسي

برنامه های دهه فجر آگاهی بخش و امیدآفرین باشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در برگزاری برنامه های دهه فجر اثربخش، اثرگذار و آگاهی بخش بئدن را مدنظر قرار دهیم چراکه با نسلی روبرو هستیم که سال های انقلاب را درک نکرده است و سوالات متعددی در ذهن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین میرزایی عصر امروز در جلسه ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی از شکل گیری تا به امروز بر سه پایه استوار بود، گفت: رهبری الهی امام راحل در زمان شکل گیری و پیروزی، هدف الهی انقلاب و حضور آگاهانه مردم سبب شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و تنومند شدن آن شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: هرجا که رشد و پیشرفت و تعالی بود بخاطر حضور مردم بوده، هر سال عاشورا پرشورتر از سال گذشته برگزار می شود که دلیل اصلی آن مردمی بودن این مراسم است پس اگر می خواهیم جشن های انقلاب اسلامی هم شایسته برگزار شوند باید به حضور مردم در صحنه کمک کنیم.

وی با بیان اینکه باید در همه امور به مردم نقش داد، اظهار داشت: در برگزاری برنامه های دهه فجر به سمت برنامه های اثربخش، اثرگذار و آگاهی بخش برویم چراکه با نسل جوان و نوجوانی روبرو هستیم که سال های انقلاب را درک نکردند و سوالات متعددی در ذهن دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر آگاهی بخش و امیدآفرین باشد

برنامه های دهه فجر آگاهی بخش و امیدآفرین باشد