مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 20:402023-01-16سياسي

استاندار تهران: مسؤولان شمیرانات بر تثبیت جمعیت روستاها متمرکز شوند


اراده دولت سیزدهم بر ابقا و احیای روستاها است؛ لذا مسؤولان شمیرانات باید در این راستا برای ابقای روستاها برنامه داشته باشند و اولویت آن برنامه ریزی برای تثبیت جمعیت روستاهای تابعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، علیرضا فخاری استاندار تهران در جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات با بیان اینکه اراده دولت سیزدهم بر ابقا و احیای روستاها است اظهار کرد: طی بازنگری طرح های هادی روستایی باید از دارایی های دولت زمینه برای ساخت و ساز مسکن روستایی و تثبیت جمعیت فراهم شود.

  وی گفت: موقعیت شمیرانات قابل توجه است و با اعلام همین تغییرات در محدوده روستایی، افرادی که تمکن مالی دارند و در تهران ساکن هستند، تمایل به داشتن باغچه و فضایی در روستاهای لواسانات و رودبارقصران دارند، که ایرادی ندارد چراکه هدف آبادی روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به سمت تهران به سبب کمبود امکانات است.

  نماینده عالی دولت در استان تهران، در همین راستا بر لزوم ایجاد زیرساخت ها و تامین خدمات مختلف از جمله بهداشت و درمان، انتقال آب و غیره برای تثبیت جمعیت توسط مسؤولان شمیرانات تاکید کرد.

  بخش خصوصی برای اجرای تصفیه خانه های شمیرانات به میدان بیایند  فخاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رودخانه جاجرود و سد لتیان شمیرانات به عنوان حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: مسؤولان شمیرانات بر تثبیت جمعیت روستاها متمرکز شوند

استاندار تهران: مسؤولان شمیرانات بر تثبیت جمعیت روستاها متمرکز شوند