مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 20:152023-01-16اقتصادي

اعلام وضعیت فوق بحرانی ذخایرخونی گروه های+ o-, A+,B در استان فارس


از مردم می خواهیم امروز و فردا به پایگاه ها برای اهدای خون مراجعه کنند و لازم به ذکر است؛ از زمانی که خون اهدا می شود تا آماده سازی محصولات 48 ساعت زمان نیاز است بنابراین با حضور به موقع می توانند از خطرات و مشکلات احتمالی .

- مجید اکبر زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شیراز، در خصوص کمبود شدید ذخایر خونی در استان فارس گفت: در فصول سرما باتوجه به شیوع آنفولانزا، کرونا و سرماخوردگی و درحال حاضر برودت هوا مزیدی بر علت شده و تعداد اهداکنندگان به شدت کاهش یافته اما مصرف و نیاز به خون و فرآورده های خونی ثابت است.

اکبر زاده با اشاره به ذخایر فعلی که مناسب کمتر از سه روز است اظهار داشت: در حال حاضر درگروه های خونی  o-,A+,+B دچار کمبود بسیار شدیدی هستیم.

او ادامه داد: از مردم می خواهیم امروز و فردا به پایگاه ها برای اهدای خون مراجعه کنند و لازم به ذکر است؛ از زمانی که خون اهدا می شود تا آماده سازی محصولات 48 ساعت زمان نیاز است بنابراین با حضور به موقع می توانند از خطرات و مشکلات احتمالی جلوگیری کرده وبه بیماران نیازمند کمک کنند.

مدیرکل انتقال خون استان فارس اضافه کرد: مردم برای اهدای خون می توانند در شهر شیراز به پایگاه قوامی در قصرالدشت و پایگاه نمازی در میدان نمازی از ساعت 8 صبح تا 19  و در شمال و شمال غرب شیراز به پایگاه سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وضعیت فوق بحرانی ذخایرخونی گروه های+ o-, A+,B در استان فارس

اعلام وضعیت فوق بحرانی ذخایرخونی گروه های+ o-, A+,B در استان فارس