مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 19:502023-01-16سياسي

فرماندار سرایان: در مجموع قطعی گاز نداریم


ما در شب گذشته قطعی گاز نداشتیم، اما در شب قبل تر آن متاسفانه دو مورد از روستاها قطعی گاز داشتند که دیروز الحمدالله با تلاش همکاران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید یاسر رضوی، فرماندار شهرستان سرایان  در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ما در شب گذشته قطعی گاز نداشتیم، اما در شب قبل تر آن متاسفانه دو مورد از روستاها قطعی گاز داشتند که دیروز الحمدالله با تلاشی که همکارانمان در اداره گاز و شرکت مدیریت گاز در استان داشتند، گاز مجموعه روستاها برقرار شد و درمجموع قطعی گاز نداریم.

وی با بیان اینکه وضعیت هم اکنون در حالت پایداری است گفت: این وضعیت اما بسیار شکننده است و همچنان ما نیازمند همراهی و همدلی مردم هستیم.

وی افزود: در سوخت جایگزین مسئله ای نداریم، از روز جمعه در 4 نقطه تکمیل ظرفیت و از روز شنبه شب، توزیع منابع سوخت در روستاها را آغاز کردیم، آن موارد روستاهایی هم که قطعی گاز داشتند، بین مردم توزیع شدند.

 فرماندار سرایان همچنین از همکاری صنعتگران در شرایط بحرانی گاز تقدیر، و گفت: چند روزی شده است که فعالیت اقتصادی آنها تعطیل شده و امکان استفاده از گاز را ندارند و با توجه به روی آوردن مردم به سمت برق و احتمال افزایش بار شبکه برق، دچار محدودیت شدند، از این همدلی و همکاری صمیمانه تشکر میکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار سرایان: در مجموع قطعی گاز نداریم

فرماندار سرایان: در مجموع قطعی گاز نداریم