مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 19:412023-01-16سياسي

برگزاری آیین های دهه فجر در چهارمحال و بختیاری با رویکرد جوانان


شهرکرد_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه ریزی کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر در استان در راستای تقویت علاقه جوانان و نوجوانان به آرمان های انقلاب باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حسین میرزایی بعدازظهر روز یکشنبه در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مهم ترین و اصلی ترین عامل در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی وجود رهبری حکیم چون امام خمینی (ره)، نصرت الهی و حضور بی مثال مردم ایران بود.

وی افزود: حضور مردم در صحنه ها و بزنگاه های مختلف افزایش اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران را به دنبال دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در برگزاری جشن های انقلاب اسلامی حضور و مشارکت مردم بسیار مهم است لذا بهره مندی از حضور مردم در برنامه های مختلف دهه فجر مورد توجه همگان باشد.

حسین میرزایی عنوان کرد: برنامه ریزی های کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری باید در راستای تقویت علاقه جوانان و نوجوانان به آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی با اشاره به اهانت به مقدسات از سوی برخی افراد و نشریه فرانسوی و همچنین اغتشاشات اخیر در کشور، خاطرنشان کرد: در وقایع رخ داده در ماه های اخیر، دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین های دهه فجر در چهارمحال و بختیاری با رویکرد جوانان

برگزاری آیین های دهه فجر در چهارمحال و بختیاری با رویکرد جوانان