مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 17:452023-01-16فرهنگي

توجه مردم باعث استمرار موسیقی عاشیقی می شود


توجه مردم موجب استمرار فرهنگ اصیل موسیقی عاشیقی می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل غنی زاده ظهر دوشنبه در سی وششمین همایش گردهمایی عاشیقلار در شهرستان اهر اظهار داشت: اجرای هم زمان عاشیقلار برای خودآمدگویی به میهمان آیین اهدای نشان درجه هنری از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عاشیق ولی عبدی برای اولین بار در منطقه ی ارسباران، مایه افتخار برای اهری ها و ارسبارانی ها بود.

فرماندار اهر با قدردانی از توجه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به موسیقی اصیل ارسباران افزود: وعده ی ارتقای همایش منطقه ای عاشیقلار ارسباران به همایش بین المللی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی را به فال نیک می گیریم و معتقدیم توجه به فرهنگ اصیل و هنرمندان موجب شکوفایی استعدادها و تقویت احترام به فرهنگ و سنت های بومی می شود.

وی بابیان این که هنر و فرهنگ اصیل هر منطقه یا شهرستان به واسطه توجه مردم رشد پیدا می کند، تصریح کرد: توجه مردم است که موجب استمرار فرهنگ اصیل و موسیقی سنتی عاشیقی می شود.

این در حالی است که اگر به سنت ها بی توجهی کنیم فرهنگ اصیل اهری و ارسبارانی به مرور زمان فراموش می شود.

غنی زاده خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: شهرستان اهر شعرایی جوان و با استعداد دارد، محتوای تولیدی آث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه مردم باعث استمرار موسیقی عاشیقی می شود

توجه مردم باعث استمرار موسیقی عاشیقی می شود