مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 17:252023-01-16اقتصادي

توزیع 52 تن گاز مایع برای استفاده خانوارها در گناباد


فرماندار گناباد از توزیع 52 تن گاز مایع برای استفاده خانوارها به عنوان سوخت جایگزین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گناباد، رضا نصیری اظهار کرد: سرمای سخت روزهای اخیر در گناباد و برودت هوا طی سالیان گذشته در این شهرستان کم سابقه بود و تأمین گاز را روی مدار بحران قرار داد.

وی بیان کرد: موج سرمای شدید موجب شد اکثر شهرستان های هم جوار گناباد در تأمین گاز خانگی دچار مشکل شوند ولی تا این لحظه با همراهی مردم در مصرف بهینه، گاز خانگی در هیچ یک از مناطق گناباد قطع نشده است.

فرماندار گناباد با اشاره به اینکه میزان متوسط فشار گاز در این شهرستان 400 است، تصریح کرد: طی روزهای اخیر این میزان به 138 تا 142 رسید که بالاجبار گاز برخی اداره ها، صنایع و بازار قطع شد تا خانواده ها در منازل دچار مشکل تأمین گاز نشوند زیرا خط قرمز ما رساندن گاز به منازل مردم است.

نصیری با یادآوری اینکه 52 تن گاز مایع برای استفاده خانوارها به عنوان سوخت جایگزین توزیع شده است، گفت: با همکاری هلال احمر به هر خانوار متقاضی 20 لیتر نفت سفید توزیع اختصاص یافت و یک هزار و 500 چراغ نفتی نیز در اختیار مراکزی که به عنوان گرمخانه پیش بینی شده بود قرار گرفت.

وی ادامه داد: 10 نانوایی در گناباد امکانات لازم برای بهره مندی از سوخت دوم را دارند و 16 نانوایی دیگر نیز از امروز سوخت دوم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 52 تن گاز مایع برای استفاده خانوارها در گناباد

توزیع 52 تن گاز مایع برای استفاده خانوارها در گناباد