مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 12:202023-01-16اجتماعي

ایجاد گرمخانه در شهرستان های خراسان رضوی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از ایجاد گرمخانه در مناطقی از مشهد و شهرهای دیگر استان برای مواجهه با بحران سرما و قطع گاز خبر داد.

- محسن ذاکریان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و یخبندان شدید که از چند روز گذشته در بیشتر شهرستان ها و مرکز استان حاکم بوده، هلال احمر و سایر دستگاه های اجرایی براساس وظیفه ذاتی اقدام به عملیات رفع بحران کرده اند.

وی اقدامات و خدمات جاده ای به مسافران، کمک به حادثه دیدگان و گرفتار شدگان در برف و یخبندان، تصادفات زنجیره ای و در راه ماندگان را از جمله بیشترین امدادرسانی های هلال احمر در این چند روزه اعلام کرد.

ذاکریان با اعلام اینکه در این مدت به 4505 خانوار با 155 تیم عملیاتی امدادرسانی شد، از اسکان اضطراری 626 مورد خبر داد و گفت: در همین مدت 129 بسته ماده غذایی با ماندگاری 24 و 72 ساعته در روستاهای صعب العبور بین افراد گرفتار در برف توزیع شد.

وی بیان کرد: به دنبال گستردگی قطع گاز در مناطق تربت جام و برخی از مناطق مشهد با همکاری سایر دستگاه های استان اقدام به ایجاد مراکز گرم خانه در سطح شهرها و روستاها شده تا اگر خانواده هایی به دلایل مختلف سوخت جایگزین ندارند و یا در هوای سرد امکان ماندن در منازل برایشان مقدور نیست به این محل ها مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد گرمخانه در شهرستان های خراسان رضوی

ایجاد گرمخانه در شهرستان های خراسان رضوی