مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:552023-01-16سياسي

راهیابی 2 بوشهری به مرحله کشوری جشنواره ملی جنگلبان نمونه


رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از راهیابی 2 بوشهری به مرحله کشوری ششمین جشنواره ملی جنگلبان و جان نثاران در سال 1401 خبر داد.

- ایسنا/بوشهر رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از راهیابی 2 بوشهری به مرحله کشوری ششمین جشنواره ملی جنگلبان و جان نثاران در سال 1401 خبر داد.

فردین حاجب دوشنبه 26 دی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره ملی جنگلبان نمونه به صورت ویدئو کنفرانس اظهار کرد: فردا (سه شنبه 27 دی) ساعت 14 در این جشنواره از برگزیدگان در سه محور عشق و افتخار ویژه خانواده جنگلبانان، جنگلبان مردمی ویژه نیروهای مردمی، کنشگران، خیرین و سازمان های مردم نهاد و ایثارگران و خانوده جانبازان که ویژه نیروهای حفاظتی و نیروهای داوطلب مردمی است، تقدیر می شود.

وی اضافه کرد: مستندات هر محور در کمیته استانی بررسی می شود و افرادی که امتیاز بالای 60 را کسب کنند به دبیرخانه ملی جشنواره برای رقابت به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با بیان اینکه 54 جنگلبان در سطح استان بوشهر مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: امسال خوشبختانه 2 نفر از جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 2 بوشهری به مرحله کشوری جشنواره ملی جنگلبان نمونه

راهیابی 2 بوشهری به مرحله کشوری جشنواره ملی جنگلبان نمونه