مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:102023-01-16بين الملل

پارلمان اروپا پنجشنبه قطعنامه ای ضد ایرانی را به رای می گذارد


در ادامه مداخله جویی اتحادیه اروپا در امور داخلی ایران، پارلمان اروپا قصد دارد پنجشنبه قطعنامه ای ضد ایرانی را به رای بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع رسانی پارلمان اروپا در بیانیه ای توضیحاتی درباره نشست عمومی این نهاد در هفته جاری میلادی (16 تا 22 ژانویه) ارائه کرد که یکی از موضوعات آن وضعیت در ایران خواهد بود.

   در ادامه مداخله جویی غرب در امور داخلی ایران و حمایت از اغتشاشات اخیر، طبق این بیانیه، در نشست پارلمان اروپا در استراسبورگ فرانسه نمایندگان پارلمان اروپا قصد دارند فردا سه شنبه (17 ژانویه) واکنش اتحادیه اروپا به اعتراضات و اعدام ها در ایران را با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به بحث بگذارند و روز پنجشنبه قطعنامه ای به رای گذاشته خواهد شد.

  دیروز یکشنبه (15 ژانویه، 25 دی) هم جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای همسو با انگلیس اعدام جاسوس این کشور را محکوم کرد.

در این بیانیه به نقل از بورل به نمایندگی از اتحادیه اروپا آمده است: اتحادیه اروپا اعدام علیرضا اکبری تبعه ایرانی-بریتانیایی در ایران را با شدیدترین لحن محکوم و بار دیگر مخالفت شدید خود با استفاده از مجازات اعدام در هر شرایطی را یادآوری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان اروپا پنجشنبه قطعنامه ای ضد ایرانی را به رای می گذارد

پارلمان اروپا پنجشنبه قطعنامه ای ضد ایرانی را به رای می گذارد