مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:502023-01-16سياسي

اعطای مرخصی به 250 زندانی زندان شاهرود


رییس زندان شاهرود از اعزام به مرخصی 250زندانی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور مدیر کل زندانهای استان سمنان در زندان شاهرود و در پی دستور ویژه رییس قوه قضاییه خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس زندان شاهرود از اعزام به مرخصی 250زندانی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور مدیر کل زندانهای استان سمنان در زندان شاهرود و در پی دستور ویژه رییس قوه قضاییه خبر داد.

حسن کریم کشته رییس زندان شاهرود، شامگاه گذشته بااعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و در پی دستور ویژه ریاست قوه قضاییه در این رابطه، پس از بازنگری دقیق و خارج از نوبت پرونده زندانیان توسط مسئولین قضایی، در خصوص آن دسته از مددجویان که واجد شرایط قانونی بوده و مشمول تخفیف مجازات، اعسار، تعلیق، آزادی مشروط و مرخصی منتج به پایان حبس و دیگر ارفاقات قانونی شده اند، پیشنهادات لازم داده شد و در نتیجه جمع بندی ها، با اعزام به مرخصی 250نفر از این زندانیان موافقت شد.

رییس زندان شاهرود تصریح کرد: فرآیند اعزام به مرخصی این تعداد از زندانیان رویکرد اصلاحی و تربیتی دارد و از آنجاکه امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است، این ارفاقات قانونی شامل سارقین سابقه دار، سارقین مسلح، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و کسانی که به هر نحو امنیت مردم را سلب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مرخصی به 250 زندانی زندان شاهرود

اعطای مرخصی به 250 زندانی زندان شاهرود