موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:352023-01-16اقتصادي

رشد شاخص های تجارت فرامرزی یزد در 1401


مدیر کل گمرک یزد از رشد شاخص های تجارت فرامرزی استان در 9 ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل گمرک یزد از رشد شاخص های تجارت فرا مرزی استان در 9 ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن خبر داد.

محمدحسین سلمانی در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: در 9 ماه ابتدایی سال جاری بیش از دو میلیون و 537 هزار تن کالا به ارزش 359 میلیون و 883 هزار دلار از این گمرک به خارج از کشور صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزن پنج درصد افزایش و از نظر ارزش دلاری یک درصد کاهش را نشان می دهد.

وی افزود: این میزان کالا طی 40 هزار و 621 فقره اظهارنامه به خارج از کشور صادر شده است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن یک درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیر کل گمرک یزد عمده مقصد کالاهای صادراتی استان را کشورهای همسایه شامل عراق، پاکستان، افغانستان، ترکیه، امارات متحده عربی و عمان ذکر کرد.

سلمانی همچنین از وجود بیش از 170 کالا در سبد صادراتی استان خبر داد و افزود: کاشی و سرامیک،انواع هیدرو کربن ها، میلگرد و پروفیل،نایلون ونایلکس وظروف شیشه ای عمده ترین کالاهای صادراتی یزد در این مدت بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد شاخص های تجارت فرامرزی یزد در 1401

رشد شاخص های تجارت فرامرزی یزد در 1401