مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 00:052023-01-15اجتماعي

راه ارتباطی 200 روستای کردستان همچنان مسدود است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: از زمان آغاز بارش ها در استان راه روستایی 650 روستا بازگشایی شده و تلاش برای برفروبی 200 روستای مسدود شده دیگر ادامه دارد.

- فرزاد حسنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: همزمان با آغاز بارش ها عملیات برفروبی در تمام محور های مواصلاتی استان توسط نیرو های راهداری آغاز و هم اکنون تمام جاده های اصلی باز و تردد روان و بدون مشکل در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان درباره وضعیت راه های روستایی استان افزود: از زمان آغاز بارش ها تاکنون با تلاش نیرو های راهداری راه ارتباطی 650 روستای استان بازگشایی شده و در حال حاضر مسیر 200 روستای دیگر مسدود است که در تلاش هستیم تا 24 ساعت آینده راه ارتباطی این روستا ها نیز بازگشایی شوند.

وی با بیان اینکه به غیر از شهرستان بانه در تمام شهر های دیگر مسدودیت مسیر روستایی گزارش شده است، اذعان کرد:  بیشترین تعداد روستا های مسدود شده مربوط به شهر ستان های کامیاران با 120 روستا و سنندج با 50 روستا است.

حسنی به مسافران توصیه کرد از تردد های غیرضروری در جاده های استان خودداری کنند  و در صورت ضرورت وسایل گرمایشی به مراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ارتباطی 200 روستای کردستان همچنان مسدود است

راه ارتباطی 200 روستای کردستان همچنان مسدود است