مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 19:002023-01-15اجتماعي

فعالیت گرمخانه های سیار در منطقه 12 تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیر یزدی، شهردار منطقه 12 با بیان این مطلب که طرح ساماندهی معتادان متجاهر با استقرار گرمخانه های سیار برای اسکان مددجویان در سطح منطقه 12 ادامه دارد، - شهردار منطقه 12 تهران از تداوم طرح زمستان گرم و اضافه شدن گرمخانه های سیار به این طرح، برای خدمات دهی به آسیب دیدگان اجتماعی در شب های سرد برفی تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیر یزدی، شهردار منطقه 12 با بیان این مطلب که طرح ساماندهی معتادان متجاهر با استقرار گرمخانه های سیار برای اسکان مددجویان در سطح منطقه 12 ادامه دارد، گفت: این طرح که اجرای آن از دی ماه سال گذشته آغاز شده با ایجاد ظرفیت های تازه ویژه شب های برفی این روز های تهران به کار خود ادامه می دهد.

یزدی افزود: در ادامه طرح ساماندهی با همکاری کلانتری 113 بازار و 116 مولوی، معتادان متجاهری که در سطح منطقه تردد دارند، در کلانتری ها نگهداری می شوند.

وی در مورد این گرمخانه های سیار توضیح داد: هم اکنون در فصول سرد سال به جز دو گرمخانه ثابت بانوان و آقایان در منطقه 12، استقرار 3 دستگاه اتوبوس گرمخانه سیار نیز در سطح منطقه برای اسکان مددجویان بی خانمان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت گرمخانه های سیار در منطقه 12 تهران

فعالیت گرمخانه های سیار در منطقه 12 تهران