مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 17:552023-01-15سياسي

با ترک فعل مدیران در مقابله با متجاوزین به بیت المال برخورد می شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: این دادستانی خود را مکلف به پیگیری حقوق عامه می داند و با هرگونه ترک فعل مدیران و عدم همکاری نهادهای ذی ربط در مقابله و مبارزه با زمین خواران و متجاوزین به بیت المال و تغییر کاربری های غیرمجاز، - ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: این دادستانی خود را مکلف به پیگیری حقوق عامه می داند و با هرگونه ترک فعل مدیران و عدم همکاری نهادهای ذی ربط در مقابله و مبارزه با زمین خواران و متجاوزین به بیت المال و تغییر کاربری های غیرمجاز، برخورد می کند.

صادق جعفری چگنی اظهار کرد: اعمال رویه های مختلف در برخورد با متعرضین به اراضی ملی حاشیه رودخانه ها موجب سوء استفاده برخی افراد و کاهش اعتماد اجتماعی در جامعه می شود و ضرورت دارد که سازمان آب و برق در این موضوع با جدیت بیشتری ورود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی ادامه داد: اجرای طرح حدنگار و صدور سند مالکیت برای اراضی دولتی و کشاورزی، یکی از اقدامات قابل توجه قوه قضاییه در سال های اخیر است که اجرای بخش اراضی دولتی پیشرفت 99 درصدی در استان داشته است.

جعفری چگنی افزود: با اجرای طرح حدنگار و صدور سند برای اراضی کشاورزی، برخی از اختلافات تعارضات کاهش و امنیت جامعه ارتقاء می یابد که ثمره آن برای همه شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ترک فعل مدیران در مقابله با متجاوزین به بیت المال برخورد می شود

با ترک فعل مدیران در مقابله با متجاوزین به بیت المال برخورد می شود