مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:552023-01-15سياسي

تبلیغ چهره به چهره با استفاده از آموزه های قرآنی مهم ترین ابزار جهاد تبیین است


رییس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر تبلیغ چهره به چهره با استفاده از آموزه های قرآنی گفت: قرآن علم است و باید باید برای تمامی مباحث دینی فعالیت و برای ترویج آن ها تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، همایش بزرگ علما و روحانیت شرق استان مازندران در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت و ولایت با حضور حجت الاسلام قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور، آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام ملازاده جانشین مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با موضوع روحانیت و جهاد تبیین در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد.

حجت الاسلام محسن قرائتی با بیان اینکه برای تبلیغ نباید منتظر دعوت بود، گفت: 22 واجب میلیونی فراموش شده از جمله نماز و زکات در کشور داریم که به آن خوب پرداخته نشده است.

رییس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر تبلیغ چهره به چهره با استفاده از آموزه های قرآنی افزود: قرآن علم است و باید باید برای تمامی مباحث دینی فعالیت و برای ترویج آن ها تلاش کنیم.

این مفسر قرآن در ادامه با بیان این مطلب که سخنرانی های جمعی زود از یاد می رود، اما تبلیغات چهره به چهره با نوجوان و جوانان تا مدت ها ماندگار است، اضافه کرد: بیش از 13میلیون دانش آموز در موضوعات دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ چهره به چهره با استفاده از آموزه های قرآنی مهم ترین ابزار جهاد تبیین است

تبلیغ چهره به چهره با استفاده از آموزه های قرآنی مهم ترین ابزار جهاد تبیین است