مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 15:452023-01-15سياسي

با هرگونه ترک فعل مدیران در مقابله با متجاوزین به بیت المال برخورد می شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: این دادستانی خود را مکلف به پیگیری حقوق عامه می داند و با هرگونه ترک فعل مدیران و عدم همکاری نهادهای ذی ربط در مقابله و مبارزه با زمین خواران و متجاوزین به بیت المال و تغییر کاربری های غیرمجاز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعمال رویه های مختلف در برخورد با متعرضین به اراضی ملی حاشیه رودخانه ها موجب سوء استفاده برخی افراد و کاهش اعتماد اجتماعی در جامعه می شود و ضرورت دارد که سازمان آب و برق در این موضوع با جدیت بیشتری ورود کند.

وی افزود: اجرای طرح حدنگار و صدور سند مالکیت برای اراضی دولتی و کشاورزی، یکی از اقدامات قابل توجه قوه قضاییه در سال های اخیر است که اجرای بخش اراضی دولتی پیشرفت 99 درصدی در استان داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: با اجرای طرح حدنگار و صدور سند برای اراضی کشاورزی، برخی از اختلافات تعارضات کاهش و امنیت جامعه ارتقاء می یابد که ثمره آن برای همه شهروندان است.

وی ادامه داد: این طرح در خصوص اراضی کشاورزی نیز آغاز شده است اما برخی ناهماهنگی های بین بخشی مانع از تسریع در روند کار شده است که باید هرچه زودتر مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هرگونه ترک فعل مدیران در مقابله با متجاوزین به بیت المال برخورد می شود

با هرگونه ترک فعل مدیران در مقابله با متجاوزین به بیت المال برخورد می شود