مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 15:202023-01-15سياسي

امام جمعه بوشهر: دشمنان به دنبال تقلیل جمعیت کشور هستند


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه یکی از عوامل اقتدار یک جامعه، وجود مادر و فرزند و توسعه نرخ جمعیت است، گفت: همیشه دشمنان یک دین و مملکت به دنبال تقلیل قدرت جمعیت یک کشور هستند تا آنها را از بین ببرند و جامعه دچار تقلیل قدرت منابع انسانی شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ظهر امروز در همایش تجلیل از مادران جوان چند فرزندی سراسر استان با عنوان نشان مادری به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در سالن لیان شهر بوشهر با تشکر از برگزار کنندگان این همایش اظهار داشت: یکی از عوامل اقتدار یک جامعه، وجود مادر و فرزند و توسعه نرخ جمعیت است.

وی افزود: همیشه دشمنان یک دین و مملکت به دنبال تقلیل قدرت جمعیت یک کشور هستند تا آنها را از بین ببرند و جامعه دچار تقلیل قدرت منابع انسانی شود و آن وقت بر آن سرزمین دینی تسلط پیدا کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انسان، شخصیتی است که با تحولات نَسبی، دارای عناوین خاص می شود، خاطرنشان کرد: شخصیت هر فرد به حوزه عناوین اوست، وقتی یک خانم ازدواج نکرده فقط دختر یک خانواده است اما پس از ازدواج عناوین جدیدی پیدا می کند، همسر و مادر می شود لذا فرزندآوری یک نعمت الهی است زیرا هم قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بوشهر: دشمنان به دنبال تقلیل جمعیت کشور هستند

امام جمعه بوشهر: دشمنان به دنبال تقلیل جمعیت کشور هستند