مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 15:102023-01-15سياسي

نیازمند نقش اثرگذار مادران و همسران شهدا در جهاد تبیین هستیم


استاندار گیلان با بیان اینکه مادران و همسران شهدا الگوی نسل های حال و آینده هستند، گفت: در شرایط فعلی به نقش تاثیرگذار این عزیزان در جهاد تبیین نیازمندیم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه مادران و همسران شهدا الگوی نسل های حال و آینده هستند، گفت: در شرایط فعلی به نقش تاثیرگذار این عزیزان در جهاد تبیین نیازمندیم.

اسدالله عباسی امروز، 25 دی ماه در دهمین آیین نکوداشت اسوه های صبر و مقاومت و تکریم از مادران و همسران شهدا و جانبازان گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، با اشاره به حضور معنوی و نورانی مادران و همسران شهدا و جانبازان در این مراسم و با تبریک این روز به همه بانوان و مادران ایران زمین افزود: روز زن و مادر مزین به میلاد باسعادت فاطمه زهرا(س) است، این بزرگ بانوی مومنه و عفیفه اسلام، انسانی کامل و سراسر مهر و رافت؛ تا آنجا که او را ام ابیها نام نهادند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) در همسرداری صادق و فداکار بود، اضافه کرد: ایشان در تربیت فرزندان آنگونه عمل کردند که سیدالشهداء(ع) فرزند برومند فاطمه زهرا(س) برای زنده نگه داشتن دین جدش نبی مکرم اسلام(ص) به همراه یاران و فرزندانش جانشان را در طبق اخلاص نهاده و در راه خدا فدا نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند نقش اثرگذار مادران و همسران شهدا در جهاد تبیین هستیم

نیازمند نقش اثرگذار مادران و همسران شهدا در جهاد تبیین هستیم