مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:552023-01-15فناوري

یک اقدام خطرناک در شهرستان کهگیلویه/پلیس نسبت به اجاره کارت بانکی هشدار داد


رییس پلیس فتای شهرستان کهگیلویه از رواج اجاره کارت های بانکی در این شهرستان خبر داد و گفت: کارت بانکی به منزله حریم خصوصی فرد است و افراد با اجاره دادن آن هویت خود را می فروشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، محمد رضایی امروز در جمع خبرنگاران تهدیدات سایبری برای کودکان را یادآور شد و اظهار کرد: کودکان برای ارتقا در بازی های رایانه ای و موبایلی، اطلاعات حساس مانند نام کاربری و رمز عبور ایمیل خود یا والدینشان را در اختیار دوستان و یا افراد غریبه قرار می دهند که ممکن است از سوی مجرمان مورد تهدید یا اخاذی قرار گیرند.

رییس پلیس فتای شهرستان کهگیلویه افزود: والدین باید زمان مشخصی را برای استفاده کودکان از اینترنت و فضای مجازی تعیین کنید و بر روی فعالیت آن ها نظارت کافی را داشته باشند.

وی بیان کرد: بازی های آنلاین بین کاربران طرفداران زیادی دارد و کودکان زمان زیادی را صرف انجام این بازی ها می کنند و یکی از آسیب هایی که بازی های آنلاین می تواند برای کودکان به دنبال داشته باشد، نمایش صحنه های ترسناک و دلهره آور توام با خشونت است که به مرور زمان منجر به وارد شدن تاثیرات منفی بر روحیه و شخصیت آنان می شود.

رضایی گفت: والدین برای برای جلوگیری از مشکلات روحی و روانی بازی های آنلاین، از بازی های متناسب با روحیه و شرایط سنی کودکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اقدام خطرناک در شهرستان کهگیلویه/پلیس نسبت به اجاره کارت بانکی هشدار داد

یک اقدام خطرناک در شهرستان کهگیلویه/پلیس نسبت به اجاره کارت بانکی هشدار داد