مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:302023-01-15سياسي

برخی رویه های امر تعلیم و تربیت بازنگری شود


رییس ستاد اقامه نماز کشور بر لزوم بازنگری در برخی رویه های اشتباه در امر تعلیم و تربیت تاکید کرد و اصلاح این شیوه ها را ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محسن قرائتی ظهر یکشنبه در اجلاسیه نماز مازندران در ساری با اظهار اینکه نماز اولین معیار حفظ ارزش های الهی به شمار می رود، گفت: متأسفانه در دهه های گذشته فرهنگ نماز به خوبی برجسته نشده است.

وی با بیات اینکه باید موانع فراروی نهادینه شدن فرهنگ نماز در جامعه شناسایی و رفع شود، گفت: باید اهمیت نمازخوانی برای قشرهای مختلف جامعه دوچندان شود زیرا نماز حجت عینی وذاتی برای شناسایی حق است.

رییس ستاد اقامه نماز برپایی نماز را شکرگذاری از نعمت های الهی دانست و گفت: اگر نماز قبول واقع شود سایر اعمال انسان نیز در آخرت پذیرش می شود و برپایی نماز با اخلاص سبب می شود پلیدی و زشتی در انسان رخنه نکند.

حجت الاسلام قرائتی با اظهار اینکه آن گونه که برای افزایش دانش مردم تلاش شد برای اخلاق و بینش آنها کار نشده است، به جیگاه والای معلمان و فرهنگیان در هدایت جامعه اشاره کرد و گفت: اگر معلم به ارزش های الهی توجه بیشتری داشته باشد بسیاری از آسیب ها در جامعه کاهش می یابد.

وی صعود و سقوط اخلاق کشور را وابسته به عملکرد فرهنگیان دانست و گفت: برای تعلیم و تربیت باید معرفت الهی در معلمان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی رویه های امر تعلیم و تربیت بازنگری شود

برخی رویه های امر تعلیم و تربیت بازنگری شود