مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 13:502023-01-15ورزشي

امکانات ورزشی بابل مناسب نیست/ تصرف 6 هکتار زمین ورزشی حیدرکلا


نماینده مردم بابل در مجلس با بیان این که این شهرستان به عنوان شهر المپیکی ایران معروف است، گفت: امکانات ورزشی آن متناسب با ظرفیت ها نیست.

- مهدی سعادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بابل دارای ظرفیت بالقوه و بالفعل در عرصه ورزشی است که امروز بعنوان المپیکی ترین شهر ایران شناخته می شود اما متأسفانه امکانات ورزشی این شهرستان اصلاً متناسب با این ظرفیت ها نیست.

وی افزود: جای تأسف است پرجمعیت ترین شهرستان استان، از یک استادیوم ورزشی استاندارد به ویژه در عرصه فوتبال برخوردار نیست و عقب ماندگی ها در این عرصه آنقدر زیاد است که تیم های ورزشی این شهرستان باید در استادیوم های ورزشی شهرستان های همجوار مسابقات خود را برگزار کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه از زمین ورزشی 16 هکتاری حیدرکلا شش هکتار توسط معارضین تصرف شده و تنها 10 هکتار از آن باقیمانده است که پس از 18 سال، تنها استادیوم تخصصی دو ومیدانی احداث شده است.

سعادتی ادامه داد: همین ورزشگاه تخصصی دو و میدانی حیدرکلا از امکانات جانبی مانند سامانه گرمایش و خنک کننده برخوردار نیست و لازم است با دستور وزیر هر چه زودتر تجهیز شود و با تکمیل و تجهیز ورزشگاه حیدرکلا، این مجموعه ورزشی می تواند میزبان مسابقات مطرح کشوری و بین المللی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات ورزشی بابل مناسب نیست/ تصرف 6 هکتار زمین ورزشی حیدرکلا

امکانات ورزشی بابل مناسب نیست/ تصرف 6 هکتار زمین ورزشی حیدرکلا