مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:502023-01-15حوادث

کشف 2 تن چوب بلوط قاچاق در شهرستان فلارد/ متخلفان 300 میلیون تومان جریمه می شوند


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: مأموران منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فلارد پس از بررسی های لازم 2 متخلف حرفه ای در زمینه قاچاق چوب را شناسایی و 2 تن چوب غیرمجاز جنگلی کشف و ضبط کردند.

- صادق محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: حسب گزارشات واصله به مرکز فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از طریق همیاران طبیعت مبنی بر حمل، عرضه، خرید و فروش چوب بلوط جنگلی در روستایی از توابع شهرستان فلارد، ماموران یگان حفاظت شهرستان پس از هماهنگی با مراجع قضایی و با همکاری ماموران نیروی انتظامی به منطقه موردنظر اعزام شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: مأموران پس از بررسی های لازم 2 متخلف حرفه ای در زمینه قاچاق چوب را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه 2 تن چوب بلوط جنگلی غیرمجاز از متخلفان کشف و ضبط شد، ادامه داد: بار کشف شده به انبار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان منتقل و پرونده تخلف طبق قوانین و مقررات تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

محمدی با استناد به ماده 25 مکرر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان داشت: در این ماده هرگونه حمل، عرضه، خرید، فروش، نگهداری، اقدام برای خروج و یا خارج کردن چوب، هیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 تن چوب بلوط قاچاق در شهرستان فلارد/ متخلفان 300 میلیون تومان جریمه می شوند

کشف 2 تن چوب بلوط قاچاق در شهرستان فلارد/ متخلفان 300 میلیون تومان جریمه می شوند