مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:202023-01-15حوادث

نجات زن باردار از گردنه برفی اسدآباد


مدیر جمعیت هلال احمر اسدآباد از نجات یک زن باردار مسافر در گردنه اسدآباد در شب گذشته خبر داد.

- مهدی حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شب گذشته با توجه به بارش سنگین برف در محور گردنه اسدآباد سه مسافر در پایگاه امداد جاده ای گردنه اسکان موقت داده شد و یک خانم باردار نیز توسط امداد و نجات هلال احمر به بیمارستان منتقل شد که خوشبخانه وضعیت این خانم باردار مساعد است.

وی با بیان اینکه خوشبخانه در گردنه اسدآباد مورد تصادف و یا انحراف و رهاسازی رخ نداده است، افزود: در حال حاضر سه تیم جمعیت هلال احمر شامل یک تیم واکنش سریع پنج نفره در پایگاه امداد جاده ای شهید قدرتی گردنه، یک تیم در پایگاه موقت شهید عمادی و یک تیم نیز به صورت آنکال به صورت آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه تیم آنکال هلال احمر در طرح زمستانه در مواقع وضعیت برفی به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی است، تصریح کرد: در پایگاه موقت شهید عمادی در شب گذشته حدود 10 تا 15 مورد رهاسازی خودرو انجام شده و علاوه بر آن به خودروی رانندگان گرفتار در برف برای استفاده از زنجیرچرخ کمک شد.

حیدری تعداد نیروهای مشارکت کننده هلال احمر در این تیم ها را 15 نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: در طرح زمستانه در صورت نیاز یک تیم واکنش سریع نیز از استان برای کمک رسانی به شهرستان اعزام می شود که شب گذشته به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات زن باردار از گردنه برفی اسدآباد

نجات زن باردار از گردنه برفی اسدآباد