مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:152023-01-15سياسي

برگزاری نشست قرارگاه علم الهدی در دانشگاه تبریز


نشست قرارگاه علم الهدی با حضور برخی از رؤسای دانشگاه های آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه عاشورا، معاونین فرهنگی دانشگاه ها و همچنین مسئولین بسیج دانشجویی استان روز یکشنبه، - 25 دیماه در تالار علامه جعفری دانشگاه تبریز برگزار شد.

فرمانده سپاه عاشورا، در این نشست، با اشاره به اینکه یکی از اهداف این قرارگاه تبیین مسائل انقلاب و آرمان های انقلاب برای نسل جوان دانشجو و آینده سازان این کشور است، گفت: این کار باید بصورت جهادی صورت پذیرد چنانچه جهاد فراتر از تمام تلاش­هاست و جهاد و صیانت از انقلاب و اسلام امروز خطیرترین وظیفه ماست و همه افتخارات نظام بواسطه جهاد و مقابله موثر با دشمن در جنگ تحمیلی و همچنین عوامل فتنه 88 ،داعش و فتنه اخیر بدست آمده است و هرجا کوتاهی کرده ایم موجب زحمت مردم و عقب ماندگی کشور شده ایم.

سردار اصغر عباسقلی زاده، با بیان اینکه امروز در همه ابعاد به غیر از فضای مجازی در تحریم هستیم، افزود : دشمن در زمینه فضای مجازی سرمایه گذاری هنگفتی کرده است و تکلیف ما ایجاب می کند با روشنگری، پاسخ به شبهات و تهدیدات با هجمه بی وقفه فرهنگی دشمن مقابله نماییم.

رییس دانشگاه تبریز نیز در ادامه ضمن اشاره به اهمیت مباحث جلسه افزود: بحث راهیان نور، راهیان پیشرفت و همچنین کنگره شهدای دانشجوی استان و دوره آموزشی شمس (شاگردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست قرارگاه علم الهدی در دانشگاه تبریز

برگزاری نشست قرارگاه علم الهدی در دانشگاه تبریز