مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:202023-01-15ورزشي

بزرگداشت هفته زن با محوریت تجلیل از همسران جانبازان در گیلان


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از 350 نفر از همسران و خانواده شهدا گفت: رویکرد برنامه های امسال تجلیل از همسران جانبازان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا یعقوب نژاد پیش از ظهر یکشنبه در دهمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در سالن غدیر استانداری گیلان با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از 350 نفر از همسران و خانواده شهدا گفت: پویشی برای تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا در سطح شهرستان ها طی هفته جاری خواهیم داشت.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با بیان اینکه 2 هزار و 436 مادر شهید در گیلان داریم، افزود: هزار و 384 همسر شهید و 21 هزار و 506 همسر جانباز در گیلان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد برنامه های امسال تجلیل از همسران جانبازان که پرستاران واقعی همسران خود هستند است، بیان کرد: در قالب ستاد بزرگداشت هفته زن، قالب بر 200 برنامه را در استان تدارک دیده ایم.

یعقوب نژاد ادامه داد: تجلیل از مادران و بانوان ورزشکار، تجلیل از زنان و مادران فعال فرهنگی، برنامه هایی در قالب افتتاح نمایشگاه بانوان کارآفرین در سطح استان از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته زن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت هفته زن با محوریت تجلیل از همسران جانبازان در گیلان

بزرگداشت هفته زن با محوریت تجلیل از همسران جانبازان در گیلان