مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:152023-01-15سياسي

همایش تجلیل از مادران جوان چند فرزندی استان بوشهر برگزار شد


همایش تجلیل از مادران جوان چند فرزندی سراسر استان بوشهر با عنوان «نشان مادری» به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در بوشهر برگزار شد.

- بوشهر - همایش تجلیل از مادران جوان چند فرزندی سراسر استان بوشهر با عنوان نشان مادری به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در بوشهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امام جمعه بوشهر صبح یکشنبه در همایش تجلیل از مادران جوان چند فرزندی سراسر استان بوشهر با عنوان نشان مادری به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در بوشهر اظهار داشت: یکی از عوامل اقتدار یک جامعه وجود مادر و فرزند و توسعه نرخ جمعیت است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری اضافه کرد: دشمنان یک دین و مملکت به دنبال تقلیل قدرت جمعیت آن کشور هستند و آنها را از بین می برند تا جامعه دچار تقلیل منبع قدرت منابع انسانی شود و آن وقت بر آن سرزمین دینی تسلط پیدا می کنند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: انسان شخصیتی است که با تحولات نسبی دارای عناوین مختلفی می شود؛ فرزندآوری یک نعمت الهی است و فرزند وقتی وارد زندگی انسان می شود رزق و روزی خود را می آورد و کانون خانواده را گرم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تجلیل از مادران جوان چند فرزندی استان بوشهر برگزار شد

همایش تجلیل از مادران جوان چند فرزندی استان بوشهر برگزار شد