مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 10:502023-01-15اجتماعي

عدم نوسازی وسائل نقلیه عمومی عامل آلودگی هوای همدان


دادستان همدان عدم نوسازی و ساماندهی وسائل نقلیه عمومی را عامل اصلی آلودگی هوای همدان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری، حسن خانجانی موقر صبح دوشنبه در کارگروه پیگیری و نظارت بر اجرای قانون هوای پاک گفت: سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان یک سازمان مجری ناظر، هم باید بر انجام قوانین مرتبط در حیطه کاری خود تلاش کند و هم نظارتی جامع بر انجام تکالیف سایر دستگاه ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه منابع آلودگی هوا به دو بخش طبیعی و انسان ساخت تقسیم می شوند، گفت: منابع متحرک به مانند وسایل نقلیه موتوری و منابع ثابت به مانند صنایع و عملیات معدنی و یا بخش های خدماتی، تجاری و اداری و خانگی زیرمجموعه های منابع آلودگی در حوزه انسان ساخت هستند.

دادستان همدان در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: برای کاهش منابع آلودگی محیط زیست علاوه بر اتخاذ تصمیم و تدابیر لازم، ضروری است در حوزه پیشگیری هم سازمان های متولی همراه با فرهنگ سازی اقدامات مناسب و متناسبی انجام دهند.

خانجانی موقر در ادامه، ایجاد فضای سبز از سوی شرکت شهرک های صنعتی، ایجاد کمربند سبز شهری، معاینه فنی خودروها و بهینه سازی و کنترل هوشمند موتورخانه ها، نظارت بر واحدهای خدماتی، معدنی و مراکز بهداشتی آلوده کننده محیط زیست، انتقال واحدهای تولیدی آلاینده از مناطق مسکونی، ارتقای دستگاه حمل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم نوسازی وسائل نقلیه عمومی عامل آلودگی هوای همدان

عدم نوسازی وسائل نقلیه عمومی عامل آلودگی هوای همدان