مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 10:352023-01-15سياسي

راه نمازگاه -ارم تعریض می شود/ پیگیری تعیین تکلیف سند اراضی آبپخش


نمایده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری تعیین تکلیف سند اراضی آبپخش گفت: راه نمازگاه -ارم تعریض می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صدور سند اراضی یکی از مهمترین مطالبات مردم آب پخش است که از دهه ها پیش مطرح بوده است و با جدیت پیگیر رفع مشکل مردم هستیم.

وی اضافه کرد: با مدیرکل و مشاور عالی سازمان ثبت اسناد در مورد آخرین وضعیت تعیین تکلیف اسناد اراضی و املاک مردم آب پخش و برخی نقاط دیگر دشتستان گفت وگو کرده و موضوع را پیگیری کردم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مورد رفع این مشکل گزارشی از ابتدا تا به امروز ارائه دادند و با همه توان به میدان آمده اند تا این مشکل را حل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در گفت وگو با رییس کل دادگستری استان بوشهر و همچنین رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موضوع تعیین تکلیف اراضی و املاک مردم آب پخش و برخی نقاط دیگر دشتستان بررسی و پیگیری شد.

رضایی با تقدیر از تلاش و همکاری مسئولان برای رفع مشکل سند اراضی مردم، تصریح کرد: در دوره جدید همت مضاعفی برای حل مشکل مردم مشاهده می شود که امیدوارکننده است.

وی بیان کرد: در گفتگو با معاون فنی سازمان راهداری در مورد تعریض و بهسازی راه نمازگاه -ارم به توافق رسیدیم، کار را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه نمازگاه -ارم تعریض می شود/ پیگیری تعیین تکلیف سند اراضی آبپخش

راه نمازگاه -ارم تعریض می شود/ پیگیری تعیین تکلیف سند اراضی آبپخش