مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 10:052023-01-15اقتصادي

قیمت تمام شده گوشت قرمز در هرمزگان را کاهش می دهیم


رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: به دنبال کاهش قیمت تمام شده گوشت قرمز در هرمزگان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس مویدی گفت: فعالسازی کشتارگاه های غیر فعال سراسر استان با هماهنگی فرمانداران و شهرداران مناطق پیگیری و در قالب طرح دراز مدت انتقال کشتارگاه های استان به خارج از مناطق مسکونی برابر با قوانین زیست محیطی در دست اقدام است.

مویدی ضمن اشاره به اهمیت و ارتباط بهبود تولیدات دامی با مقوله تامین زنجیره غذایی مردم، اظهار کرد: سیاست های سازمان جهاد کشاورزی در راستای حمایت از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی به ویژه دام، با هدف کاهش دغدغه های تولیدکنندگان و افزایش میزان تولید و تامین زنجیره غذایی تدوین و در دست اقدام است.

وی با تاکید بر پیگیری و اجرای مصوبات در حوزه تولید و تامین گوشت قرمز مورد نیاز استان هرمزگان، افزود: فعالسازی کشتارگاه های غیر فعال سراسر استان با هماهنگی فرمانداران و شهرداران مناطق پیگیری و در قالب طرح دراز مدت انتقال کشتارگاه های استان به خارج از مناطق مسکونی برابر با قوانین زیست محیطی اقدام شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان تصریح کرد: اعلام هرگونه نرخ جدید گوشت، بایستی پس از ارائه آنالیز توسط معاونت بهبود تولیدات دامی به دبیرخانه قرارگاه امنیت غذایی و تصویب در ستاد تنظیم باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت تمام شده گوشت قرمز در هرمزگان را کاهش می دهیم

قیمت تمام شده گوشت قرمز در هرمزگان را کاهش می دهیم