مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 10:002023-01-15اقتصادي

تعمیر و ایمن سازی بیش از 7 کیلومتر خطوط جریانی گاز در شرکت نفت گچساران


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از پروژه تعمیر و ایمن سازی بیش از 7 کیلومتر خطوط جریانی گاز در شرکت نفت گچساران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران مهرداد کاهکش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در بین شرکت های دیگر دارای ویژگی خاص است.

وی بیان کرد: چنانکه گستردگی خطوط لوله این شرکت در چهار استان و صعب العبور بودن آن ایمن سازی خطوط لوله های نفت و گاز از اولویت های اصلی این شرکت به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در همین راستا در حال حاضر پروژه خط لوله 8 اینچ گاز به طول هفت هزار و صد متر در حال انجام است .

 کاهکش عنوان کرد: خطوط 8 اینچ چند راهه پازنان 2 شامل خطوط مربوط به پنج حلقه چاه گازی چند راهه 2پازنان2 به طول 7100متر خط لوله به سایز 8اینچ می باشد.

وی گفت: عملیات های اجرایی شامل خاکبرداری از روی کلیه خطوط به طول 7100متر؛ نواربرداری و تمیزکاری و عملیات سند پلاست؛ رنگ آمیزی با رنگ اپوکسی؛ عملیات برشکاری و تعویض نقاط معیوب در طول مسیر 7100متر خط لوله 8 اینچ و ساخت مجدد تکیه گاه مهار کننده بر روی چاها؛ عملیات خاکریزی با خاک نرم و خاک معمولی برروی کلیه خطوط در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر و ایمن سازی بیش از 7 کیلومتر خطوط جریانی گاز در شرکت نفت گچساران

تعمیر و ایمن سازی بیش از 7 کیلومتر خطوط جریانی گاز در شرکت نفت گچساران