مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:302023-01-15سياسي

جنگنده سوخو 35 اوایل سال آینده به ایران می آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جنگنده های سوخو 35 که ایران به روسیه سفارش داده، - شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از ورود جنگنده های سوخو35 به کشور در اوایل سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جنگنده های سوخو 35 که ایران به روسیه سفارش داده، اوایل سال آینده وارد کشور می شود.

حیدری همچنین گفته است ما به کشور روسیه سفارش هایی نظیر سیستم های پدافندی، موشکی و همچنین بالگرد را نیز داده ایم و اکثر این سلاح ها به زودی وارد کشور می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، طی سال های گذشته، گمانه زنی هایی درباره خرید جنگنده های سوخو 30 از روسیه مطرح شد و در برخی مقاطع زمانی این گمانه زنی ها قوت هم می گرفت.

این موضوع ادامه داشت تا اینکه شهریور ماه امسال امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفتگویی با تایید خبر خرید جنگنده از روسیه برای نیروی هوایی ارتش تاکید کرد که خرید جنگنده های سوخو 35 در دستور کار نهاجا قرار دارد و خرید جنگنده سوخو 30 در برنامه نهاجا قرار ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگنده سوخو 35 اوایل سال آینده به ایران می آید

جنگنده سوخو 35 اوایل سال آینده به ایران می آید