مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:552023-01-14حوادث

دستگیری قاتل مرد میانسال در محله فلاح


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل مرد میانسال در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی از دستگیری عامل قتل مرد میانسال در جنوب تهران خبر داد و گفت: اواسط سال جاری، کشف جسد مرد جوانی در محله فلاح تهران به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی گزارش داده شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با اعلام این خبر، خیلی زود تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که بین یک پتو پیچیده شده و به دلایل نامشخصی فوت کرده بود؛ همچنین روند تحقیقات نشان داد اهالی محله مشاهده کردند که مرد جوانی با یک موتورسیکلت جسد این مرد جوان را کنار سطل زباله رها کرده و متواری شده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر بررسی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نشان داد، از مرگ مقتول چند روز گذشته و به این دلیل جسد متعفن شده و آثار ضرب و جرح نیز روی جسد وجود دارد.

ولیپور گودرزی ادامه داد: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی بررسی های ویژه کارآگاهان زبده اداره دهم پلیس آگاهی کلید خورد؛ تحقیقات ادامه داشت تا اینکه خانواده متوفی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه و مفقودی این مرد ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل مرد میانسال در محله فلاح

دستگیری قاتل مرد میانسال در محله فلاح