مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:402023-01-14سياسي

اعزام کاروان راهیان نور از شاهرود


معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ناحیه شاهرود از اعزام قریب به 200 نفر به اردوی راهیان نور هفت تپه از این شهرستان خبر داد.

- روح الله مظفری، معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ناحیه شاهرود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با بیان اینکه 25 دی ماه سالروز شهادت جمعی از رزمندگان تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان در منطقه هفت تپه استان خوزستان است، اظهار کرد: به همین مناسبت، اردوی راهیان نور هفت تپه با عنوان زائران حاج قاسم به استعداد چهار دستگاه اتوبوس و 200 زائر به مدت 6 روز برگزار می شود.

وی افزود: این زائران با حضور در یادمان شهدای هفت تپه، یادواره این شهدا را برگزار می کنند و در ادامه در شیراز، کرمان و یزد حاضر خواهند شد.

معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ناحیه شاهرود خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این اردو بارگاه شاه چراغ و مزار شهید حاج قاسم سلیمانی را زیارت خواهند کرد و بر مزار آیت الله صدوقی، شهید محراب در یزد نیز حاضر می شوند.

مظفری هدف از برگزاری این اردو را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

پایان پیام/74036/م/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان راهیان نور از شاهرود

اعزام کاروان راهیان نور از شاهرود