مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:402023-01-14سياسي

فرشید شکیبا مدیر دوبلاژ تلویزیون شد


با حکم مدیرکل تأمین و رسانه بین الملل سیما، مدیر واحد دوبلاژ سیما منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محمد غلامرضایی مدیرکل تامین و رسانه بین الملل، فرشید شکیبا را به سمت مدیریت واحد دوبلاژ منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به این که دوبلاژ سیما یکی از ارکان پیش برنده و شناخته شده در عرصه هنر رسانه بوده و سهم به سزایی در پیشبرد اهداف رسانه ملی برای ارائه تصویر صحیح و دقیق از ایران، منطقه و جهان به مخاطبان داشته، لذا شایسته است در ادامه از این ظرفیت مهم برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی بهره برد.

تقویت ظرفیت زبان گردانی از طریق شناسایی و جذب استعدادهای جدید در حوزه گویندگی و صداپیشگی، برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی مورد نیاز جهت ارتقای سطح دانش همکاران، طراحی و راه اندازی سامانه های برخط برای مکانیزه شدن فرآیندهای داخلی و خارجی دوبلاژ و شناسایی و بهره برداری از ظرفیت تیم های دوبله توانمند و مستعد در سطح کشور از مواردی است که در این حکم به آن تأکید شده است.

در پایان ضمن تاکید بر تکریم و حفظ شأن اساتید و پیشکسوتان عرصه دوبله کشور به عنوان سرمایه های هنر از زحمات و خدمات مجتبی نقی یی در ایام تصدی این مسئولیت قدردانی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرشید شکیبا مدیر دوبلاژ تلویزیون شد

فرشید شکیبا مدیر دوبلاژ تلویزیون شد